i.v.m een gebroken bovenarm kan ik momenteel geen bestellingen maken en versturen. Dit gaat sowieso voorlopig nog wel even duren. Er kunnen daarom momenteel geen bestellingen geplaatst worden. De verwachting is om in januari weer aan de slag te kunnen.
------------------------------------------------------------------
Onze verzenddagen zijn: ma, di, woe, do, vrij (m.u.v. feestdagen). Je bestelling wordt verstuurd met PostNL of DHL.
Als je iets snel nodig hebt, adviseren wij je om te kiezen voor voor de optie pakketpost of verzekerde post. Dan heb je de meeste kans dat je het ook daadwerkelijk snel in huis hebt (m.u.v. het weekend, de post wordt niet opgehaald op zaterdag en zondag). Het gebeurt namelijk regelmatig dat de brievenbuspost (ook brievenbuspakjes) er iets langer over doet dan we gewend zijn. Bestel dan ook voor 13.00 uur en kies voor een directe betaalmethode als b.v. Ideal of MisterCash, dan komt de betaling direct bij ons binnen.
Bestel je vanuit het buitenland dan duurt het een paar dagen langer voor je je bestelling zal ontvangen. Voor België houdt PostNL 1-2 werkdagen aan voor pakketpost en bij brievenbuspost / brievenbuspakje duurt het gemiddeld 8 werkdagen voor je het ontvangt.
Momenteel versturen we alleen naar EU landen. Staat het land van verzending er niet bij, stuur ons dan even een mailtje, dan zetten we het erbij. I.v.m. de nieuwe Duitse regelgeving omtrent de verpakking en recycling daarvan, is het voor ons niet meer rendabel om naar Duitsland te versturen. De uitzonderlijke keren dat we een bestelling vanuit Duitsland krijgen, wegen niet op tegen de kosten die wij jaarlijks zouden moeten betalen om naar Duitsland te kunnen blijven versturen.
_____________________
Het bedrag wat je aan verzendkosten betaalt is gebaseerd op het gewicht van je bestelling + verpakkingsmateriaal + de bijkomende kosten die wij bij iedere bestelling standaard moeten maken (o.a. BTW & ideal- paypal of overschrijvingskosten).
Op brievenbuspakjes, pakketpost en verzekerde post leggen wij zelf wat bij, om de kosten voor onze klanten zo laag mogelijk te houden.
Mocht je voor brievenbuspost kiezen, maar de bestelling is te groot om door de brievenbus te kunnen, dan berekent het systeem automatisch de prijs van pakketpost. Wij zullen je zending in dit geval dus ook per pakketpost versturen.
Als je een of meerdere artikelen in je winkelwagentje hebt zitten, kan je meteen zien hoeveel verzendkosten je voor je bestelling betaalt.
Je kunt bij ons kiezen tussen brievenbuspost, brievenbuspakje, pakketpost en aangetekende zending.
Deze opties zijn voor Nederland allemaal beschikbaar. Woon je buiten Nederland, dan heb je de keuze tussen brievenbuspost of Pakketpost.
Kies je voor gewone brievenbuspost dan is de zending niet traceerbaar.
Kies je voor brievenbuspakje, pakketpost en verzekerd versturen, dan krijg je een track & trace code waarmee het pakket te volgen is op de site van PostNL. Hou er rekening mee dat er op maandag geen brievenbuspost of brievenbuspakjes worden bezorgd, maar alleen pakketpost.
Verzekerd verzenden is verreweg de veiligste optie, vandaar dat dit ook iets duurder is. Bestel je meer artikelen dan wij in de grootste brievenbusdoos kwijt kunnen, dan berekent het systeem automatisch de prijs voor pakketpost, ook al kies je voor brievenbuspost. Hou er dus rekening mee dat het niet altijd door de brievenbus past en wij het soms als pakket moeten versturen ook al kies je daar niet voor.
LET OP: Wil je gebruik maken van de achteraf betaal optie van Klarna, dan kan je alleen kiezen voor pakketpost of verzekerde post.
Woon je in België, kies dan voor "brievenbuspost België" of "pakketpost België". De overkomstduur naar België is gemiddeld 1tot 3 werkdagen voor pakketpost en en bij brievenbuspost (buspakje) kan het volgens de site van PostNL tot 8 werkdagen duren voor je het ontvangt (in werkelijkheid is dit meestal korter, maar hou er rekening mee dat het dus kan gebeuren). Voor Frankrijk en Duitsland kan je ook direct kiezen tijdens het afronden van de bestelling. Woon je in een ander EU land, stuur ons dan even een mailtje, dan voegen we het gewenste land toe. We hebben niet alle landen standaard toegevoegd omdat het ontzettend onoverichtelijk wordt en het bijna niet voorkomt dat er iemand vanuit een ander land dan bovenstaande bestelt.
De factuur wordt altijd per email verstuurd samen met de betaalbevestiging én de verzendbevestiging.
Mijn account
Inloggen
Wachtwoord vergeten?
Geen account?
Met een account kun je sneller bestellen en heb je een overzicht van je eerdere bestellingen.
Account aanmaken