---------------------------------------------

Wat is de levertijd?

In 99% van de gevallen verzenden wij op werkdagen binnen 24 uur na ontvangst van de betaling. Bestel en betaal je op werkdagen voor 13.00 uur dan gaat de bestelling dezelfde dag nog op de post. Bestellingen die na 13.00 uur binnen komen gaan doorgaans de volgende (werk)dag op de post.

Onze verzenddagen zijn: ma, di, woe, do, vrij.

Als je iets persé de volgende dag nodig hebt, adviseren wij je om te kiezen voor voor de optie pakketpost of aangetekende post. Dan heb je de meeste kans dat je het ook daadwerkelijk de volgende dag in huis hebt (m.u.v. het weekend, de post wordt namelijk niet opgehaald op zaterdag en zondag). Het gebeurt namelijk af en toe dat de brievenbuspost er iets langer over doet dan een dag. Bestel dan ook voor 13.00 uur en kies voor een directe betaalmethode als b.v. Ideal of Paypal, dan komt de betaling direct bij ons binnen.

Bestel je vanuit het buitenland dan duurt het een paar dagen langer voor je je bestelling zal ontvangen. Voor België houdt PostNL 1-2 werkdagen aan voor pakketpost en bij brievenbuspost kan het volgens de site van PostNL tot 8 dagen duren voor je het ontvangt, maar over het algemeen is de overkomstduur 2-3 werkdagen.

Het bedrag wat je aan verzendkosten betaalt is gebaseerd op hetgewicht van je bestelling + verpakkingsmateriaal + de bijkomende kosten die wij bij iedere bestelling standaard moeten maken (o.a. BTW & ideal- paypal of overschrijvingskosten).
Op brievenbuspakjes, pakketpost en aangetekende post leggen wij zelf wat bij, om de kosten voor onze klanten zo laag mogelijk te houden.
Mocht je voor brievenbuspost kiezen, maar de bestelling is te groot om door de brievenbus te kunnen, dan berekent het systeem automatisch de prijs van pakketpost. Wij zullen je zending in dit geval dus ook per pakketpost versturen.
Als je een of meerdere artikelen in je winkelwagentje hebt zitten kan je meteen zien hoeveel verzendkosten je voor je bestelling betaalt.

Bestel je vanuit Nederland kies je dan "brievenbuspost Nederland", "brievenbuspakje" "pakketpost Nederland" of "aangetekend Nederland". Woon je toevallig in de buurt dan mag het ook opgehaald worden. Je kunt dan kiezen voor "ophalen in Veenendaal". Je bestelling wordt in dat geval aan de deur afgegeven, wij hebben geen showroom of winkel. Het handigst is om je bestelling alvast te betalen met b.v. Ideal. Dat voorkomt gedoe met geld aan de deur. Wil je toch graag contant betalen? Neem dan gepast geld mee. Wij hebben niet zoveel wisselgeld in huis. Ophalen kan alleen op werkdagen, niet in de weekenden of op feestdagen. 

Bestel je vanuit België, dan kies je voor "brievenbuspost België" of 'pakketpost België".
Woon je in Duitsland, Frankrijk of Engeland, kies dan voor Brievenbuspost Frankrijk / Duitsland / Engeland  of Pakketpost Frankrijk / Duitsland / Engeland.

Voor overige landen kan je kiezen voor de optie "Worldwide"

Je kunt bij ons kiezen tussen brievenbuspost, brievenbuspakje, pakketpost en aangetekende zending.

Deze opties zijn voor Nederland allemaal beschikbaar. Woon je buiten Nederland, dan heb je de keuze tussen brievenbuspost of Pakketpost.
Kies je voor gewone brievenbuspost dan is de zending niet traceerbaar. 
Kies je voor brievenbuspakje, pakketpost en aangetekend versturen, dan krijg je een track & trace code waarmee het pakket te volgen is op de site van PostNL. Aangetekend is verreweg de veiligste optie, vandaar dat dit ook iets duurder is. Bestel je meer artikelen dan wij in de grootste brievenbusdoos kwijt kunnen, dan berekent het systeem automatisch de prijs voor pakketpost, ook al kies je voor brievenbuspost. Hou er dus rekening mee dat het niet altijd door de brievenbus past en wij het soms als pakket moeten versturen ook al kies je daar niet voor.

De factuur wordt altijd per email verstuurd samen met de betaalbevestiging én de verzendbevestiging.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik wil betalen met Afterpay, maar mijn betaling wordt geweigerd, wat moet ik doen?

Afterpay voert een zogenaamde 'snelle credit check' uit over de gegevens niet je invoert. Het kan daarbij voorkomen dat je achteraf betaling niet wordt geaccepteerd. Dat kan verschillende redenen hebben. Wij hebben daar zelf geen enkele invloed op. Je kunt in het geval van weigering op een andere manier betalen of contact opnemen met Afterpay.

Contactgegevens AfterPay Klantenservice:
Telefoonnummer : 020 – 7 230 270
Email : klantenservice@afterpay.nl

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Zijn alle sieraden handgemaakt?

Nee, slechts een gedeelte (ongeveer 1/3 momenteel) van ons assortiment is zelf ontworpen en handgemaakt, de rest kopen wij in bij verschillenden groothandels.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe voorkom ik het verkleuren van een ring?

Bij de een verkleuren niet echt gouden of zilveren sieraden sneller dan bij de ander. Dat heeft te maken met de zuurgraad van je huid.
Een trucje wat goed helpt tegen het verkleuren van ringen is je ring insmeren met blanke nagellak.
Op die manier leg je een soort bescherm laagje over de ring en zal hij mooi blijven en niet afgeven.
Je kunt dit het beste af en toe herhalen.
Goudkleurige kettingen kan je op dezelfde manier langer mooi houden met een laagje blanke spuitlak. Dit is te koop bij bv de Gamma.
Dit beschermlaagje schijnt ook goed te werken voor mensen met een allergie. We horen regelmatig dat mensen die normaal gesproken alleen echt zilver kunnen dragen, dit op deze manier oplossen en zo toch leuke en betaalbare sieraden kunnen kopen.

Wij adviseren om de sieraden voor het slapen gaan af te doen. Op die manier blijven ze langer mooi.
Hou je sieraden zoveel mogelijk droog, door vocht (bv het spuiten van parfum of smeren van creme) en transpiratie (bv door te sporten). Zo voorkom je aantasting door vocht.

Silver plated of echt zilveren artikelen kan je heel makkelijk schoonmaken met een zilverpoetsdoekje, zilverbadje of zilverpoets.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat te doen als mijn verzilverde of zilveren ketting of armband verkleurt?

Wij verkopen enkele silver plated en echt zilveren armbanden en kettingen.
Deze worden na verloop van tijd een beetje bruin. Dat is echter helemaal normaal voor echt zilver, het is een van de eigenschappen die zilver heeft, het oxideert.
Juist doordat het echt zilver is, verkleurt het dus een beetje. Doe je hier niets aan, dan wordt het na verloop van tijd zelfs zwart.
Het grote voordeel van zilver is, dat het gemakkelijk weer schoon te maken is.
Deze verkleurig is vaak heel makkelijk weg te poetsen. Meestal lukt dat al prima met je vinger of met een droge doek.
Lukt dat niet dan kan het met een zilverpoetsdoek, zilverpoets of een zilverbadje schoongemaakt worden.
Bij verzilverde sieraden slijt het laagje zilver er na verloop van tijd vanaf. Om deze sieraden zo lang mogelijk mooi te houden adviseren we verzilverde sieraden niet te dragen tijdens het sporten, douchen of slapen.

Zie ook de wat meer uitgebreide onderhoudstips voor zilver: onderhoudstips voor zilver

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kunnen jullie mijn bestelling als cadeautje verpakken?

Wij pakken alles standaard voor je in. Daar zijn normaal gesproken geen extra kosten aan verbonden.Wanneer je meerdere artikelen besteld hebt dan verpakken wij niet alles apart, maar doen wij het zoveel mogelijk bij elkaar, omdat de verpakkingen die wij gebruiken ook voor ons behoorlijk duur zijn. Wil je toch artikelen apart verpakt hebben, vermeld het dan even in de opmerkingenbox tijdens het afronden van je bestelling.
Dan kunnen wij daar rekening mee houden en er eventueel wat inpakpapier bij doen zodat je het zelf apart kunt inpakken.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klachten

Wij vinden het heel vervelend als een klant niet tevreden is, klachten proberen wij daarom altijd zo goed mogelijk op te lossen. Is er, buiten jouw schuld om,  iets mis met een sieraad dat je gekocht hebt, mail dan naar: info@sieradenkistje.nl Het is belangrijk om je ordernummer erbij te vermelden, dan kunnen wij meteen zien om wie het gaat en wat je bij ons besteld hebt. Heb je je ordernummer niet meer, vermeld dan je volledige naam en het mailadres waarmee je hebt besteld.

Mocht je niet tevreden zijn met de oplossing van uw klacht is het uw recht om een klacht/geschil in te dienen bij de geschillencommissie via het ODR platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Staan jullie ingeschreven bij de KvK?

Ja, wij staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer. 50421042

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een blog, willen jullie een winactie met mij organiseren?

Heb jij een goedlopend blog of een instagram account met heel veel volgers en vind je het leuk om een keer met ons samen te werken in de vorm van een winactie of gewoon een promotie? Wie weet kunnen we dat een keer doen! Hou er wel rekening mee dat het echt een samenwerking moet zijn en we daar dus geen geld voor kunnen betalen.
Wat doen we dan wel? Wij sturen op onze kosten een sieraad naar je toe. Jij toont het sieraad met een duidelijke verwijzing naar onze webshop of je schrijft een blog over ons / het sieraad dat je hebt ontvangen. Het artikel dat je toont aan je volgers mag je natuurlijk houden. Ook promoten wij jouw blog of Instagram account. Wij hebben meer dan 4000 volgers op Facebook en er komt ook een linkje naar jouw account / artikel op onze site te staan.

Reviews zijn voor ons alleen interessant wanneer een blog heel veel volgers heeft (denk aan rond de 1000) en zijn daarom alleen door deze bloggers aan te vragen (let op: vaste volgers zijn niet hetzelfde als pageviews!). Voor Instagram accounts houden wij een minimum aantal volgers van 2000 aan.
Let op: aanvragen voor een samenwerking ontvangen wij graag via de mail, niet via facebook of instagram!

Mocht je niet in aanmerking komen voor een gesponsorde samenwerking, maar toch graag een winactie of artikel willen plaatsen op je blog of op Instagram, dan kan je natuurlijk wel zelf iets bij ons kopen om te verloten onder je trouwe volgers.
Je kunt ons dan mailen en wij zullen jouw winactie voor je promoten op onze Facebook pagina en op de site. Dan krijg jij dus gratis promotie voor jouw blog / instagram account.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat wordt er bedoeld met de lengte van de ketting is 80cm?

Daarmee bedoelen we dat de lengte van de ketting enkel gemeten 80cm lang is.
Dus wanneer het slotje open is en je hem in zn geheel langs een meetlint legt. Bij langer maken of inkorten graag ook deze totale lengte vermelden.

Wanneer we een ketting dubbel meten (dat doen we bijvoorbeeld wanneer er veel hangers / steentjes aan zitten, anders krijg je geen realistisch beeld van hoe lang de ketting hangt) dan staat dat er altijd bij vermeld.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie de ketting langer of korter maken?

De meeste kettingen kunnen langer en korter gemaakt worden. Dat is een service die wij bieden en dat is dus gratis.
Wil je dat, vermeld dan even de gewenste (totale) lengte in cm in de daarvoor beschikbare ruimte bij het afronden van je bestelling, of dmv het contactformulier in te vullen (of direct na je bestelling te mailen naar info@sieradenkistje.nl)
Kies je voor het laatste, vergeet dan niet je ordernummer even te melden!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Is er een minimaal bestelbedrag?

Alleen als je met Afterpay wil betalen hanteren wij een minimum bestelbedrag van 5 euro. Wanneer je met een van de overige betaalwijzen betaalt is er geen minimum bestelbedrag.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Het is mogelijk dat de bevestigingse-mail in de map Ongewenste e-mail terecht komt, kijk daar dus eerst even. Bij gebruikers van Hotmail en G-mail kan er soms een vertraging ontstaan, dan suurt het dus wat langer voor je de bevestigingsmail ontvangt. Je kunt het beste info@sieradenkistje.nl als contactpersoon toe te voegen zodat je al onze e-mails kunt ontvangen.
Ook komt het nog wel eens voor dat een een tikfoutje zit in het opgegeven mailadres.
Dan zal de bevestiging niet in je mailbox arriveren. Vermoed je dat? Mail ons dan even dan passen we het opgegeven mailadres aan.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Soms is het nog wel mogelijk om een order te wijzigen. Het hangt er vanaf of je order al  verstuurd is of niet. Stuur dan z.s.m. een e-mail naar ons en wij zullen gaan kijken wat we voor je kunnen doen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan ik iets annuleren, retourneren of ruilen?

Zolang wij de bestelling nog niet hebben gepost is annuleren geen probleem. Is de bestelling al wel gepost dan kan de bestelling geretourneerd worden na aankomst.

Je hebt 14 dagen de tijd om melding te maken van retour en nogmaals 14 dagen om het daadwerkelijk te retourneren. Voorwaarde is wel dat het artikel ongedragen en onbeschadigd is. Wanneer er kaartjes / labels aan zitten, deze graag laten zitten tijdens het passen en er pas afhalen als je besluit het artikel te houden (hetzelfde wat je doet wanneer je iets in een winkel past dus). Zo houden wij enige controle over het feit of iets niet gedragen is. 
Let op: Oorbellen kunnen i.v.m. de hygiene alleen geretourneerd of geruild worden wanneer de verpakking en de sealsticker intact zijn. Je kunt ze dus wel bekijken, maar niet passen. Wij verpakken oorbellen in een transparant zakje. Dit zakje wordt gesealed met een sticker. Wij kunnen ze alleen terugnemen als de sticker onbeschadigd is.

Belangrijk: Wil je iets retourneren, meld je retour dan aan via info@sieradenkistje.nl en voeg, wanneer dat mogelijk is, bij de mail het ingevulde herroepingsrecht formulier (hieronder te downloaden). Nadat wij jouw retourmelding hebben ontvangen, heb je nog 14 dagen de tijd om de artikelen retour te sturen. Stuur met je retour ook altijd de bevestigingsmail en / of factuur en een ingevuld retourformulier (hieronder te downloaden) mee. De factuur sturen wij altijd mee met de verzendbevestigingsmail, dus deze is in je inbox te vinden. Wij hebben deze formulieren nodig voor onze administratie en moeten deze kunnen overdragen aan de belastingdienst wanneer zij daar om vragen.
Het rekeningnummer dat je opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarmee je de betaling aan Sieradenkistje.nl hebt voltooid. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Stuur je de hele bestelling retour dan betalen wij ook de verzendkosten terug die je bij je aankoop hebt betaald. Bij retournering van een deel van je bestelling worden deze verzendkosten niet vergoed.
De verzendkosten voor het retourneren dien je zelf te betalen (tenzij het om een fout van ons gaat natuurlijk). Deze kosten bedragen circa 6,95 per zending. Het risico van de retourzending is voor de verzender. Als je een artikel terug stuurt en het raakt kwijt, dan bent je daar dus zelf verantwoordelijk voor. Kies daarom voor traceerbare post!


Hier kan je het herroepingsformulier en het retourformulier downloaden:
Herroepingsrecht formulier
Retourformulier

Retouren kunnen worden gestuurd naar:
Sieradenkistje.nl
Pollux 79
3902 TB  Veenendaal

Zorg ervoor dat je de artikelen goed verpakt, zodat het tijdens verzending niet kapot kan gaan. Wij kunnen alleen artikelen retour nemen die heel terug komen.
Verpak en verstuur het daarom zoals je het ook van ons hebt ontvangen, dat is altijd de veiligste manier.
Heb je er een gratis artikel als dank voor je bestelling bij gekregen? Bij retournering van de gehele bestelling ontvangen wij dit ook graag terug. We hebben gemerkt dat deze attentie vaak wel gehouden wordt en dat is natuurlijk niet helemaal fair. Stuur je de bestelling gedeeltelijk terug, dan mag je het cadeautje natuurlijk gewoon houden.

Wil je iets ruilen dan kan je dezelfde procedure volgen, je kunt dan voor het nieuwe artikel gewoon een nieuwe bestelling plaatsen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Het bedrag wat je aan verzendkosten betaalt is gebaseerd op het gewicht van je bestelling + verpakkingsmateriaal + de bijkomende kosten die wij bij iedere bestelling standaard moeten maken (o.a. BTW en Ideal kosten).
Op pakketpost leggen wij zelf wat bij om de kosten voor onze klanten zoveel mogelijk te drukken.
Als je een of meerdere artikelen in je winkelwagentje hebt zitten kan je meteen zien hoeveel verzendkosten je voor je bestelling betaalt.

Voor Nederland kies je dan "brievenbuspost Nederland", "brievenbuspakje" of "pakketpost Nederland" en voor België kies je voor "brievenbuspost Europa" of pakketpost Europa".

Je kunt bij ons kiezen tussen brievenbuspost, brievenbuspakje en pakketpost
Kies je voor gewone brievenbuspost dan is de zending niet traceerbaar. 
Kies je voor brievenbuspakje of pakketpost dan krijg je een track & trace code waarmee het pakket online te volgen is via de website van PostNL.
Wij raden je aan om bij hogere bedragen voor een traceerbaar brievenbuspakje of pakketpost te kiezen, dat is namelijk veiliger!
Zo nu en dan komt het voor dat de post er iets langer over doet dan een werkdag. Vooral bij brievenbuspost komt dat wel eens voor. Hou daar rekening mee bij het kiezen van de verzendwijze.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Onze verzenddagen voor brievenbuspost én pakketpost zijn: ma, di, woe, do, vrij.
In het weekend worden de brievenbussen niet meer geleegd door PostNL, het heeft dus geen zin meer om ook op zaterdag en zondag te posten. 

Heb je iets de volgende dag al nodig? Dan is het natuurlijk heel belangrijk om op tijd te bestellen. Graag ontvangen we je bestelling dan voor 13.00 uur en meld voor alle zekerheid even dat je het snel nodig hebt.
Kies dan ook voor de optie pakketpost of brievenbuspakje (en betaal met Ideal of Paypal!), dan heb je de meeste kans dat je het ook daadwerkelijk de volgende dag in huis hebt (m.u.v. het weekend, pakketten worden namelijk niet opgehaald op zaterdag en zondag). 
Bestel je vanuit het buitenland dan duurt het een paar dagen langer voor je je bestelling zal ontvangen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

- iDeal
 -Overschrijving (vooraf overmaken)
- PayPal
- Afterpay (achteraf betalen)
- Bancontact
- SOFORT Banking / DIRECTebanking
- Bij het ophalen in Veenendaal (het handigst is als je je bestelling meteen met b.v. Ideal betaalt, dat voorkomt gedoe met geld aan de deur. We hebben voor de veiligheid niet zoveel wisselgeld in huis, dus als je toch aan de deur wil betalen dan graag met gepast geld). let op: T/m 26 augustus 2018 is het tijdelijk niet mogelijk om de bestelling op te halen in Veenendaal.

Voor een snelle bezorging raden wij aan te kiezen voor een directe betaalmethode zoals iDeal of PayPal. In dat geval krijgen wij jouw betaling meteen binnen en kan je bestelling sneller verwerkt en verzonden worden.

Wanneer je in het bezit bent van een kortingscode, dan dient deze voor het plaatsen van je bestelling te worden ingevoerd. Als je naar het winkelmandje gaat, zie je daar een vakje met 'Kortingscode' staan. Wij kunnen kortingscodes niet achteraf verrekenen.

Zie hier een uitgebreide uitleg van de betaalmethodes.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat moet ik doen?

Het gebeurt helaas af en toe dat een zending er langer over doet dan normaal.
Vooral bij brievenbuspost is dit nog wel eens het geval. Hier kunnen wij helaas niets aan doen, wanneer de bestelling hier weg is gegaan is het aan PostNL om de bestelling op tijd te bezorgen. Daar hebben wij dan dus geen invloed meer op nadat de zending ons pand heeft verlaten..
Als je bestelling binnen 14 dagen nog steeds niet is aangekomen, neem dan even contact met ons op.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op wanneer je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Wij sturen dan z.s.m. het juiste artikel naar je toe.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik woon in België, kan ik ook bestellen?

Ja hoor, dat kan. Wij versturen ook naar België.
Kies bij het afronden van je bestelling als verzendwijze "Brievenbuspost Europa" of "|pakketpost Europa".

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er is iets kapot gegaan, krijg ik een nieuwe?

Mocht je sieraad op korte termijn buiten jouw schuld om kapot gegaan zijn dan zullen wij dat ten aller tijde oplossen.
Neem even contact met ons op als er iets kapot is gegaan, wij zullen je dan vragen om het artikel retour te sturen en wij vervangen of repareren het dan kosteloos voor je.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe houd ik mijn ketting mooi?

Wees voorzichtig met parfum. Je kunt het beste een kwartiertje wachten met het om doen van je ketting na het spuiten met parfum. Zo hou je hem het mooist.
De hangers en ringen zijn water afstotend, dwz dat ze best tegen een buitje kunnen, maar het is beter om je ring af te doen wanneer je je handen wast / onder de douche gaat. Ook slapen met je sieraden om wordt afgeraden.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Waar zijn de sieraden van gemaakt?

Dat verschilt per sieraad. De meeste zijn gemaakt van metaal (wel nikkel- en loodvrij materiaal).
De cameeën zijn bijna allemaal gemaakt van kunsthars en een enkele van acryl. Verder zijn er beschermende cabs van glas en van plastic.

Ondanks dat iets nikkelvrij is kan je toch een allergie krijgen van metalen producten. Want ook voor o.a. aluminium kan je allergisch zijn. Iedere huid is anders. Mocht dat het geval zijn dan kan je misschien  eens proberen om een laagje blanke nagellak aan te brengen en goed te laten drogen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zijn de sieraden ook in de winkel te koop?

De sieraden die in de webwinkel staan zijn niet in de winkel te koop.
Wij hebben onder andere voor een webshop gekozen omdat we graag de prijzen laag willen houden en met de huur van een pand of een tussenpersoon zouden die flink omhoog moeten.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nieuwsbrief

Je kunt je via onze webshop aanmelden voor onze nieuwsbrief. Wanneer er kortingsakties of kortingscodes zijn, dan worden deze via de nieuwsbrief bekend gemaakt. Het is dus de moeite waard om je aan te melden!  Wil je je afmelden, stuur ons dan even een berichtje, dan verwijderen we je uit het systeem. Je e-mailadres gebruiken wij alleen voor de nieuwsbrief en zullen niet aan derden worden doorgegeven.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Doen jullie bij iedere bestelling een cadeautje?

Bestel je voor 25,00 euro of meer (excl. verzendkosten),dan zullen wij een klein cadeautje bij je bestelling doen.

 

 

© 2010 - 2018 sieradenkistje.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze site maakt gebruik van functionele cookies, tracking cookies en advertentie cookies Accepteren Meer informatie
Naast functionele cookies, maken wij ook gebruik van tracking cookies via de dienst “Google Analytics” ”(dit doen wij om statistieken van de webshop te verzamelen), advertentie cookies via Facebook Pixel (voor het gebruik, het beheer en het gericht kunnen tonen van advertenties) en social media cookies via AddThis buttons (dit doen wij om bezoekers de mogelijkheid te geven iets direct te delen op Facebook, Pinterest, whatsapp of Twitter). Je kunt cookies in- en uitschakelen en / of verwijderen in je eigen browser. Ook advertentietracking kan je, indien gewenst, zelf beperken d.m.v. een adblocker. Het uitschakelen van cookies beinvloedt wel het gebruik van onze webshop. Hierbij is het mogelijk dat bepaalde elementen niet meer optimaal functioneren. In de cookie statement --> https://www.sieradenkistje.nl/c-4426743/cookie-statement/ vind je meer informatie over de cookies die wij plaatsen en hoe je later je instellingen weer kunt wijzigen. In de privacy policy --> https://www.sieradenkistje.nl/c-4426593/privacy-policy/ vind je informatie over hoe we met jouw gegevens omgaan. Door toegang te krijgen tot, of gebruik te maken van de webshop https://www.sieradenkistje.nl stem je in met ons gebruik van deze cookies zoals hierboven omschreven.